Hvert år samler CBS 200 studerende til to konkurrence, hvor de skal komme med deres bud på, hvordan en virksomhed kan løse et konkret problem.
De studerende bruger deres teoretiske færdigheder, og virksomheden får friske øjne på et kendt problem.
Et år fokuserede en case på, hvordan Grundfos’ kan fastholde deres markedsposition inden for bæredygtige vandpumpeløsninger ved hjælp af nye digitale værktøjer.
Grundfos modtog ca. 100 løsninger, og de har siden inkorporeret dele af de studerendes forslag i deres arbejde.
Blandt tidligere case-virksomheder er også DSB, Copenhagen Zoo, Toms, Tivoli, B&O, H&M og DONG Energy.
Casebeskrivelsen er udarbejdet af et team af frivillige studerende i et tæt samarbejde med den pågældende casevirksomhed, der skifter fra år til år.
Tuborgfondet har støtte CBS Case Competition med 100.000 kr. i 2017 og 2018.
Vi bruger cookies for at forbedre dit besøg på sitet og indsamle statistik. Læs mere om, hvordan vi bruger cookies her.